משלוח חינם בקנייה מעל 149 ש”ח

מדיניות משלוחים והחזרות

REINA מעניקה לכם חווית קנייה החל משלב הרכישה באתר ועד הגעת החבילה אל ביתכם.

להלן אפשרויות המשלוח:

משלוח עד הבית/ עד העבודה - 30 ₪ (עד 7 ימי עסקים)

משלוח עד הבית בקנייה ב-149 ₪ ומעלה - חינם (עד 7 ימי עסקים)

איסוף עצמי מדוכני REINA - חינם (עד 7 ימי עסקים)

 

* שירות משלוח עד הבית לכל חלקי הארץ. המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד ולמעט ישובים מרוחקים** אליהם זמני ההגעה הינם עד 7 ימי עסקים. יום העסקים מסתיים בשעה 13:00.
רשימת הישובים/אזורים המרוחקים: אילת ויישובי הערבה וישובים מעבר לקו הירוק.

* יש לשים לב - בתקופות החגים ואירועים מיוחדים ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.

* יום הזכרון ויום העצמאות הינם ימי מנוחה ולכן לא יבוצעו אספקות בימים אלה

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם ביום העסקים הבא* (תלוי בסוג האיסוף משלוח עד הבית/ עד העבודה/ איסוף מסניף) ממועד ביצוע ההזמנה באתר

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות -
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 במספר הטלפון: 050-6867820 או במייל:
info@reina.co.il

החזרות או ביטול עסקה
• החזרות וביטול עסקה יבוצעו בהתאם לאמור באתר זה לרבות תקנון האתר ובכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ולרבות התקנות מכוחו.אם ברצונכם להחליף את המוצר במוצר אחר ו/או כנגד קבלת שובר זיכוי ניתן לפנות לכל אח' מהסניפים שלנו ולבצע את ההחזרה עד 14 יום מיום קבלת המוצרים.
• הלקוח רשאי לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר רשום לכתובת: השורה 20, רמת גן; בדואר אלקטרוני:
info@reina.co.il; בטלפון: 050-6867820. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף.
• לקוח רשאי לבטל עסקה, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מסניפי הרשת. על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין. ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.
• הנך מתבקש/ת להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.
• הנך מתבקש/ת להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע. 

• במקרה של ביטול עסקה/החזר כספי לאחר קבלת המשלוח, הלקוח לא יהא זכאי להחזר בגין דמי משלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר מושא העסקה, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“).

בקשתך לביטול העסקה תהווה את אישורך לכך שדמי הביטול ישמשו כפיצוי מלא וסופי בגין הביטול.

במקרה שבוטלה העסקה – עלות המשלוח הראשונית לא תושב.

עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.


ביטול עסקה על ידי חברת REINA

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

 

פרטי התקשרות

טלפון: 050-6867820

דוא"ל: :info@reina.co.il (נא לציין מס' טלפון בעת משלוח דוא"ל).

 

בניית אתרים - טואול